Welkom op de Groentenhof

De Groentenhof is nu zeventien seizoenen onderweg, sinds mei 2007. De blog vertelt over het reilen en zeilen, wel en wee. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de biologische teelt.

zondag 2 september 2012

voortgang week 35 (2012)

Ja, na vijf jaar - nu mijn spieren stram en stijf worden - krijg ik steeds meer hulp. En hulp helpt. Het organiseren van klussen wordt me aanbevolen. Daar zou zeker op ingetekend worden.

Allemaal goede ideeën. En er wordt op allerlei broedsels gebroed. Voor alle duidelijkheid spreek ik nog maar even in raadselen ....


1 september, mooie zaterdag namiddag. 
Mannen met pit - Baldwin en Maarten - hebben ieder 'even' een composthoop opgezet. 

Ja, daar geniet ik van, van dat soort manpower.

Een nieuwe composthoop wordt met hooi afgedekt. Zodoende bescherm je de hoop tegen extreme weersomstandigheden.

Het 'hooi-verhaal' van verleden jaar nog eens op een rij: hooi (1)hooi (2)hooi (3) slot en hooi (4) reprise. Best aardig om te lezen.

Geen opmerkingen: