Welkom op de Groentenhof

De Groentenhof is nu zeventien seizoenen onderweg, sinds mei 2007. De blog vertelt over het reilen en zeilen, wel en wee. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de biologische teelt.

woensdag 22 augustus 2012

voortgang week 33 (2012)

Tenslotte slaat de zomer toe. Voor de bonen was dat net op tijd. Die nattigheid en kou had geen week langer moeten duren.

Neckarkoningin, spekboon.

Zelf geniet ik volop van dit weer, de warmte. Ja, het kan me niet warm genoeg zijn.
De hele winter kun je nog lopen koukleumen. Afgelopen zaterdag ben ik daarom gewoon wat eerder gestopt. Nu even niet meer zeuren dus ....

Helda, snijboon.

Gezonde, stralende planten en groene kleuren. Op mijn knieƫn tussen de tuinbonen, daar doen me deze foto's aan denken (klik hier). Het leven is een wonder.


Geen opmerkingen: