Welkom op de Groentenhof

De Groentenhof is nu zestien seizoenen onderweg, sinds mei 2007. De blog vertelt over het reilen en zeilen, wel en wee. Er komen onderwerpen aan de orde die van belang zijn voor de biologische teelt.

zondag 9 december 2012

voortgang week 38 tot heden (2012)

Ziezo, daar gaan we weer ... 'lets roll'. 'Upside down', alles op zijn kop!

Hoe ligt de Groentenhof erbij? Tja, we doen ons best.

Haasje tussen de pastinaken. 
Een snoesje, toch? 
"Ik zie niemand en ik hou me muisstil."

Het haasje komt verderop nog een keer langs. Kijkt u maar ...

De mooiste tijd van het jaar: najaarsdagen, triestig en mistig. Jammer, dat ik dit jaar andere bezigheden had. Ik geniet altijd reuze van de rust, van de stilte op de Groentenhof.

Er zijn nieuwe ideeën. Nu nog de haalbaarheid onderzoeken - jargon, vreselijk zulk soort taalgebruik - wordt u nieuwsgierig? Blijf de blog volgen.

Prachtige vlinder, de Gehakkelde Aurelia op de koolrabi.

Alle foto's zijn gemaakt op vrijdag, 28 september. Ja, dat is al weer even geleden ...

Lekker zitten, zonnetje er bij, beetje opletten en vooral veel dutten.

Scruffy ruikt zo'n beestje nog steeds niet .... jonge haasjes zijn geurloos ... wonderlijk ... geurloos-zijn beschermt tegen rovers. Bovendien ziet Scruffy slecht. Nee, dit haasje heeft niets te vrezen.

Geen opmerkingen: